Kad ir kokioje vietoje būtumėte, Jūsų dėmesį gali patraukti reklaminiai stendai. Jie pastebimi autobusų stotelėse, šalie automagistralių ir kitose vietose. Bet ar tikrai? Ar iš tiesų kiekvienas stendas sulaukia smalsių žvilgsnių? Reklamos kūrėjų uždavinys visapusiškai įgyvendinamas tik tuomet, kai išpildomi tam tikri punktai. Trys iš jų – tolimesnėse eilutėse.
Jei kada lankėtės Tokijuje, atmintyje tikriausiai išliko reklaminių stendų gausa. Tai įvairiausi dydžiai ir spalvos, kuriančios gyvybingo miesto įvaizdį. Taip, dydis yra vienas iš esminių kriterijų norint, kad reklama būtų pastebima. Jei stovėdami viešojo transporto stotelėje lengvai įžiūrime reklaminio plakato raides, tai kažin, ar tokio dydžio stendo pakaktų laukuose šalie automagistralės. Masyviųjų skydų plotas siekia net iki 6 kvadratinių metrų. Suprantama, galutinis rezultatas priklauso nuo konkrečių kliento poreikių.
Kitas svarbus punktas yra spalvos. Reklamos ir rinkodaros specialistai yra pateikę nemažai šios srities įžvalgų. Gana dažnai pirminės kai kurių spalvų asociacijos yra prekiniai ženklai. Tai tik įrodo, koks galingas gali būti prekės ženklas ir kaip sukuriama paveiki komunikacija. Be papildomų aiškinimų suprantama viena tiesa – pernelyg blankūs reklaminiai stendai tiesiog paskęs miesto šurmulio jūroje. Ar pageidaujamas rezultatas bus pasiektas? Tikrai ne.
Trečias kriterijus galvojant apie reklaminį stendą yra vieta. Pastačius reklamą miško viduryje, kur per metus apsilanko koks nors grybautojas, nereikėtų tikėtis efektyvumo. Stendai montuojami ten, kur nuolat būna žmonių. Tai jau minėtos viešojo transporto stotelės bei plotai prie automagistralių. Kaip paveikios vietos yra vertinamos stotys.
Reklaminiai stendai pastatomi derinant sąlygas su savivaldybe bei kelių policija. Jei numatomi kasinėjimo darbai, reikia kreiptis ir į atitinkamas komunalines tarnybas.
Daugiau aktualios informacijos rasite internetinėje svetainėje