Abu šie kanalai yra pagrindinės reklaminės priemonės internete ir protingai išnaudojant galima pasiekti savo tikslus.
Kaip žinia, Google yra paieškos sistema. Google AdWords reikalingi tada, kai žmonės ieško to, ko jiems reikia. Spontaniški pirkimai tikrai negali vykti. Šalia AdWords yra kitos Google priemonės kaip remarketingas (pasikartojanti reklama žmogui, kuris jau yra apsilankęs pas jus), Youtube Ads (rodoma video reklama prieš pagrindinį video), Gmail Ads (rodoma jūsų Gmail paskyroje).
Facebook labiau tinka naudoti tada, kai jūsų prekę galima pavadinti „Impulsine preke”, ir ją žmogus gali sugalvoti nusipirkti spontaniškai. Geriausias dalykas yra tas, kad su patikusia prekės / paslaugos reklama galima dalintis su draugais. Žmonės Facebook’e yra tam, kad bendrautų su draugais, sužinotų naujienas, o ne žiūrėtų reklamas. Tad, kaip minėjau, tai turi būti labai spontaniška.
Taigi, pavyzdys: jei jūs reklamuosite miegamojo baldus Facebook’e, o žmogus jau gyvena atnaujintame bute, ta reklama tikrai nebus naudinga ir pinigai bus metami į balą. Taigi, tokį klientą geriau pasiekti per AdWords su raktažodžiais „miegamojo baldai” ar pan., tuomet, kai jis ieško jūsų prekės ir jam jos tikrai reikia.
Priešingu atveju tam tikrų prekių konkursai žymiai geriau atrodytų Facebook’e, kai žmonės gali dalintis su draugais, ir sklaida ženkliai padidėja.